کتابخانه عمومی شهداء بن

کتابخانه عمومی شهداء بن

کتابخانه عمومی شهداء بن

کتابخانه عمومی شهداء بن

برگزاری جلسه نقد کتاب: دوست مهربان کبوترها در کتابخانه شهدا ء بن

برگزاری جلسه نقد کتاب: دوست مهربان کبوترها، نوشته مجید ملامحمدی  در کتابخانه شهداء بن با حضور 10نوجوانان دختر  عضو کارگروه  مطالعاتی این کتابخانه نقد محتوای ونقد ظاهری  شد.

راهله شریف پور، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بن، با اعلام این خبر گفت:  این نشست، با هدف آشنایی اعضای گروه مطالعاتی کتابخانه شهدا بن، با کتابهای مناسب  کودک و نوجوان وهمچنین آشنایی اعضا با ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.

وی همچنین ضمن معرفی کتاب تصریح کرد: کتاب «دوست مهربان کبوترها» تألیف مجید ملامحمدی  داستانهایی از زندگی امام رضا (ع) را به زبان شیرین کودکانه به رشته تحریردر آورده است ونکات آموزنده بسیاری را به نوجوانان آموزش می دهد.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بن گفت: در این نشست  ابتدا محدثه نادری ، از اعضای گروه مطالعاتی به توضیحاتی در مورد کتاب و نقد محتوایی کتاب  نقد ظاهری پرداخت و سپس هر یک از اعضای گروه مطالعاتی و مدعوین، نظرات خود را در خصوص کتاب بیان کرده و به اشتراک گذاشتند.

شریف پور بیان کرد: در حاشیه این برنامه نیز سعی شد اطلاعات جامعی از زندگینامه نویسنده ، نحوه برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی ، برنامه ریزی جهت پرکردن اوقات فراغت اعضای گروه مطالعاتی با مطالعه مناسب برگزاری نشست های کتابخوانی  وجمع خوانی روخوانی  وبرگزاری برنامه های فرهنگی در راستای کتابخوانی  انجام گرفت .

وی بیان کرد: تمام سعی ما بر اینست که با برگزاری نشست های ادبی، در زمینه های مختلف و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتب، ضمن معرفی نویسندگان و فرهیختگان علمی و ادبی ،  تنوع دربرنامه های کتابخانه ونقد منصفانه را نهادینه کنیم