کتابخانه عمومی شهداء بن

کتابخانه عمومی شهداء بن

کتابخانه عمومی شهداء بن

کتابخانه عمومی شهداء بن

کسب رتبه برتر دکتری توسط کتابدار کتابخانه شهداء بن


کتابدار کتابخانه عمومی شهداء شهرستان بن در آزمون دکتری رشته علوم کتابداری و اطلاع رسانی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری، ابوالفضل طاهری کتابدار کتابخانه عمومی شهدا بن در کنکور دکتری رشته کتابداری و اطلاع رسانی سال 94 به اکثر سئوالات آزمون کتبی با ضریب بالای (۹۰%) پاسخ داد و بعد از انجام فرایند مصاحبه، رتبه سوم این کنکور را کسب کرده و موفق به پذیرش در دوره دکتری این رشته در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گردید. 

 گفتنی است پایان نامه کارشناسی ارشد ایشان در پنجمین جشنواره پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه ملی موفق به کسب رتبه برتر در بخش پایان نامه های کارشناسی ارشد شد.
 
علاوه بر این در کارنامه علمی ایشان بیش 7 مقاله علمی- پژوهشی و  7  طرح پژوهشی در حوزه های مختلف علم سنجی، سازماندهی اطلاعات، تعامل انسان و اطلاعات، سواد اطلاعات سلامت و غیره می درخشد.


در پی کسب رتبه سوم آزمون «دکتری علوم کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی» صورت پذیرفت؛ پیام تبریک مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به کتابدار کتابخانه عمومی شهدا بن فرهاد خلیل مقدم در پیامی کسب رتبه سوم آزمون « دکتری علوم کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی» توسط ابوالفضل طاهری را به وی تبریک گفت. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری،فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این باره گفت: خوشبختانه کتابداران استان کارنامه درخشانی را در آزمون های دکتری و سایر عرصه های علمی و فرهنگی کسب نموده اند که این نشانه ارتقاء سطح علمی و آموزشی در بین کتابداران استان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: کسب این موفقیت را به ابوالفضل طاهری، خانواده ایشان و کتابداران استان تبریک گفته، امید است که شاهد موفقیت جوانان تحصیل¬کرده این خطه از میهن اسلامی مان در صدر جایگاه و قله های رفیع علمی کشور مان باشیم و این عزیز نیز منشاء خدماتی ارزنده برای کشور و استانمان باشد .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.